Телефони за заявки и консултации:
М-Тел 0888 247 446
.
Виваком 0878 247 443
.
Глобул 0898 416 585
След ремонта при нас
Гаранция за ремонта
За всеки ремонт сервиза дава гаранция в зависимост от вида и харектера на отстранения дефект и модела на отремонтираното изделие.
Гаранционния срок варира в рамките на 1до 6 месеца.
Гаранцията важи за отстранените дефект/дефекти, като при повторна поява, същите се отстраняват за сметка на сервиза. Превоза на гаранционна техника до/от сервиза и обратно е за сметка на клиента.
Примерна гаранционна карта
Гаранция за извършения ремонт може да бъде отказана в случаи на:
• |
Повреди, причинена от неправилно ползване и съхранение.
|
• |
Повреди, причинени от насекоми, гризачи, домашни или диви животни. |
• |
Повреди, причинена от природни сили или подаване на ел. захранване с параметри различни от стандартните за устройството. |
• |
Установени опити за отстраняване на дефекти от неоторизирано от сервиза лице. |
Издаваме констативни протоколи за повреди причинени от подаване на ел. захранване с нестандартни параметри, които да послужат пред енергоразпределителните дружества или застрахователна компания.
Отремонтирана и непотърсена апаратура за повече от 30 календарни дни се счита за изоставена и не носим отговорност за нея!!!